Kielce 21-04-2015 r.
Zapytanie ofertowe
ELBUDEX Sławomir Krawczyk, ul. Sikorskiego 17, 25-434 Kielce, NIP 9590939006 jako Zamawiający (Beneficjent), zaprasza Państwa jako Wykonawcę zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty na dostawę sprzętu komputerowego wraz z instancją i konfiguracją do projektu „Usprawnienie procesu realizacji zamówień dzięki wdrożeniu internetowego systemu klasy B2B” zgodnie z niniejszym Zapytaniem, która stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania w zakresie przedstawionym w punkcie 3.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikacji przedmiotu zamówienia.
1. Informacja o zamawiającym.
ELBUDEX Sławomir Krawczyk, ul. Sikorskiego 17, 25-434 Kielce, NIP 9590939006
2. Tryb udzielania zamówienia.
Zamówienie jest realizowane w formie zapytania , z pominięciem ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póź. Zm)- na podstawie art. 3 ust.3.
3. Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z instalacją i konfiguracją do projektu „Usprawnienie procesu realizacji zamówień dzięki wdrożeniu internetowego systemu klasy B2B” realizowanego w ramach działania 8.2 Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B 8 Osi Priorytetowej „Społeczeństwo informacyjne – zwiększanie innowacyjności gospodarki” Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013, zgodnie z przedstawionym poniżej zakresem:
Szczegółowy opis przedstawia się następująco:
Lp. | Nazwa: | Ilość: | Minimalne wymagania techniczne: |
1 |
Serwer | 2 |
|
2 |
Zasilacz awaryjny UPS |
2 |
|
3 |
Szafa sieciowa wraz z osprzętem |
1 |
|
4 |
Drukarka i czytnik kodów kreskowych |
1 |
Drukowanie etykiet samoprzylepnych z kodem kreskowym. |
5. |
Agregat prądotwórczy |
1 |
Moc 5kW, prądnica z elektronicznym regulatorem napięcia (AVR) oraz rozruchem elektrycznym, dwa gniazda 230 V, automatyczny rozrusznik, automatyka przełączająca, nadajnik GSM informujący poprzez generowanie SMS’ów na telefon komórkowy obsługi technicznej komunikatów o stanie napięcia zasilającego i awariach |
6 |
Instalacja i konfiguracja zakupionych środków trwałych |
1 |
Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
Szczegółowe warunki udziału w postępowaniu, przygotowania oferty i wyboru oferty dostępne są w siedzibie Zamawiającego ELBUDEX Sławomir Krawczyk, ul. Sikorskiego 17, 25-434 Kielce, oraz na stronie firmowej www.elbudex.com.pl
Na zapytania telefoniczne lub przesłane drogą elektroniczną osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest:
a) (imię i nazwisko) Sławomir Krawczyk
b) (adres do korespondencji pisemnej) ul. Sikorskiego 17, 25-434 Kielce
c) (tel) 41 332-86-60
d) (e-mail) elbudex@elbudex.com.pl
4. Sposób przygotowania Oferty przez Wykonawcę.
(imię i nazwisko) Sławomir Krawczyk
(adres do korespondencji pisemnej) ul. Sikorskiego 17, 25-434 Kielce
(tel) 41 332-86-60
(e-mail) elbudex@elbudex.com.pl
5. Termin wykonania zamówienia:
Przewidywany termin realizacji zamówienia: 31-06-2015 r.
6. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
7. Kryterium wyboru oferty:
a) Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
cena – waga 100 %
b) Sposób oceny ofert:
C (cena oferty) = najniższa cena łączna brutto spośród złożonych ofert : cenę łączną brutto oferty badanej x 100 pkt.
8. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w siedzibie firmy:
ELBUDEX Sławomir Krawczyk
Siedziba firmy: ul. Sikorskiego 17; 25-434 Kielce; mailowo: elbudex@elbudex.com.pl lub pocztą w terminie do dnia
05 maja 2015 r. do godz. 10.00
Oferta powinna być sporządzona na “Formularzu oferty”.
9. Informacja o terminie, sposobie i miejscu podpisania umowy:
Informacja o terminie, sposobie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana Wykonawcy, którego ofertę wybrano.
10. Zapytanie ofertowe dotyczy projektu finansowanego ze środków UE.
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013 Priorytet 8 Społeczeństwo informacyjne – zwiększenie innowacyjności gospodarki Działanie 8.2 „Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B”
11. Termin związania z ofertą:
Wykonawcy pozostają związani ofertą przez okres 60 dni od ostatecznego upływu terminu do składania ofert. Bieg terminu związania z ofertą rozpoczyna się wraz upływem terminu składania ofert.
12. Załączniki:
Potwierdzam otrzymanie zapytania ofertowego wraz z załącznikami:
1. Formularz ofertowy
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
………………………………………………………..
Data, miejscowość , pieczątka, podpis uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy
Załączniki:
Dotacje na innowacje
Inwestujemy w Waszą przyszłość